Friday, April 25, 2014

Kiedys napisalam to wielo znaczacej osobie


 Moje serce pulsuje... krew staje sie cieplejsza... ten rytmiczny ruch I bicie mojego serca. Gdzies daleko jestes ty, a miedzy namj wielki mur. Jestem coraz bardziej blizej chmur... Te chmury, otaczajace kule ziemska, jak ten magiczny pyl otaczajacy moje serce. Wielki wdech... Nie moge... chce poczuc twoje rece.. chce abys mnie objal, czemu to takie trudne...
Ten caly swiat; to wszytko staje sie okrutne...w oczach lzy, sciskam rece....ja w tym duzym swiecie sama sie krece...

Boli mnie juz to. Chce cie pocalowac, poczuc te twoje perfekcyjnje usta I sie nie odklejic.. Tylko tego chce.. abys ty mial moje serce a ja twoje serce.. zebys poczul moje rece a ja  twoje rece.. zebys mnie calowal I nasz zwiazek budowal...
Wiem ze wytrzymamy ..odleglosc jest bezznaczna... W koncu sie zobaczymy... wkoncu sie przytulimy... wkoncu sie nie opuscimy..
A juz myslalam ze nigdy nie znajde milosci.. no I tak dla pewnosci upewnilam sie .. I teraz wiem, ... ze to jest prawdziwe I napewno za zadny skarb nie falszywe... kocham cie! ♥



By: Mel




No comments:

Post a Comment